Re

Martin Mačok martin.macok at underground.cz
Wed Oct 18 07:41:52 CEST 2000

On Wed, Oct 18, 2000 at 01:19:32AM +0200, Pragueman wrote:
> bezpecnosti a ochrany soukromí a doorucovala neuzívat bezne na
> internetu své pravé jméno, ze jsem registrován pod prezdívkou - nickem
> (pragueman). Volny poskytl i e.mailovou schránku, ale pod tímto nikem,
> coz nemohu v normálním zivote pouzívat (i kdyz jsem jen bezný uzivatel
> a pohybuji se mimo pocítacový svet). Volny je ale ovsem taky beplatný,
> tedy freemail?

Ovsem, ale je to nejak 'jiny level' ... vy jim de facto platite
prostrednictvim Telecomu (tusim, ze dostavaj od tech vydriduchu neco
kolem 10% ... :/ ).

BTW Nejsem si tim uplne jisty, ale mam dojem, ze volny umoznuje mit
pristup skrze nick a mit email alias jmeno.prijmeni@ ... nebo se mylim?
Eventualne by asi nebyl problem zalozit si nove konto s vlastnim
jmenem.

Kazdopadne internetovy provider (i kdyz je 'zdarma') bude temer vzdy
podstatne spolehlivejsi (at uz je to volny, contactel, worldonline, ...
no ehm i telecom), nez nejaky freemail s pristupem WWW/POP3 ... Nevim
jak na ostatni, ale i na mne pusobi podstatne seriozneji adresa
jmeno.prijmeni at volny, nez @hotmail ci @post, @seznam apod. ...

> ( PS:Pritom jsem si vsiml, ze napr. i v této news bezne lidé
> zverejnují jméno, telefony i adresy?

Zalezi, jake mate postaveni a jak hodne chcete byt anonymni ... ja svoje
jmeno neskryvam (samozrejme jak kdy :), ale ve verejnych konferencich
ne), stejne tak neskryvam, ze studuji na MFF UK (coz si lide vykoukaji z
hlavicek emailu, popr. si to nechaji najit Altavistou). Ovsem adresu uz
nikomu nesdelim, stejne tak telefon, jmeno pritelkyne a tak podobne. (i
kdyz co se tyce prechodneho bydliste a telefonu na nej, to by se taktez
dalo najit Altavistou (bohuzel tomu nemohu nijak zabranit) ;-) )

Jina moznost je mit inteligentniho MUA (emailoveho klienta), ktery umi
pripojovane signatury rozlisit podle adresata ...

> Omlouvám se, snazím se rychle ucit a odpozorovat co se dá, vlastne
> "otravuji" poprvé s tím post.cz, protoze mne to dost vydesilo -
> nemoznost dostat se k "pracovní - úrední" své posty)

Poslat email do konference je jako vylepit plakatek na ulici ci ve skole
na nastence. Jista opatrnost, co na nem vsechno bude, je nutna. Omezte
se jen na nutne a dulezite informace. (Jmeno patri ke slusnosti, telefon
je absolutne zbytecny ...).

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok at underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >