Odposlouchavani SMSek

Dan Lukes dan at nic.cz
Wed Oct 18 21:45:09 CEST 2000

JoLa wrote:

> Ahoj,
> doufam, nejsem "mimo misu" Potreboval bych zjistit, jak slozite je
> odposlouchavat SMSky a jak lze takove odposlouchavani zjistit. Prosim
> nekamenujte me a pokud jsem trefil vedle, tak aspon poradte nejakou
> jinou konferenci.

	Asi se spis podivejte nekam na Mobilserver (www.mobil.cz) - tam k tomu
snad nejaka diskuse bude. Odposlouchavani SMS je trivialni zalezitost
pro cely telekomunikacni retezec pocinaje prvni BTS u telefonu
odesilajiciho a konce posledni BTS u telefonu prijimaciho. Komunikace je
chranena jen pri prenosu telefon<->BTS. Detekovat takovy odposlech neni
mozne.

					Dan

--
Dan Lukes                 tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET,  webmaster  of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz