Modem a linka s memobox

Tomas Vasek xvasek at fi.muni.cz
Fri Oct 20 19:17:53 CEST 2000

DD,

nejak sem nepochopil o co vlastne jde. MemoBox mam a modem mi funguje
uplne stejne jako pred tim.

> ty ty ty tyyyy ty ty ty tyyyy, coz modem po tretim kratkem pipnuti ohodnoti
> jako obsazeno a zavesi.

Toto modem nemuze vubec hodnotit, ma-li vypnuto cekani na oznamovaci
ton, protoze pak zacina vytacet, aniz by cokoliv poslouchal na drate a
je jasne, ze ten ton se po vytaceni zmeni na klasicke vyzvaneni (ci
obsazeno, mame-li zrovna smulu).

> Modem je pomerne standardni rockwell 56.6
> Zatrzkou necekat na oznamovaci ton jsem manipuloval a nevedlo to k nicemu.

Obavam se ze ta manipulace nebyla uplne korektni. Je zde vsak jeste
jedna moznost. Vy sice slysite modem vytace (a pouzivate tonovou volbu),
ale linka si dal tuta svuj zvlastni oznamovaci ton. Pak je ale problem v
pripojeni, protoze modem si vytaci jen tak "pro sebe" a linka o tom
vubec nevi. To se u nekterych modemu stane, kdyz zamenite linku od
Telecomu s pripojenim dalsiho telefonu (modem je jakoby pruchozi a
umoznuje k sobe pripojit telefon).

> Setkal se jiz nekdo s timto problemem a nalezl reseni?

Ne, me to jede i s MemoBoxem, nema totiz na to vliv. Pokud Vam to
nejede, nejelo by to ani bez MemoBoxu.

Tomas Vasek