dat. prenos na PCM

Lubomir Stovicek trifid at wo.cz
Sat Oct 21 22:17:18 CEST 2000

PCM ma dovolit minimalne 33,6 (podle normy). Je to jen lenost techniku od
Telecomu, ze tu PCM nevyladi spravne. Muj soused se s nima tak dlouho
dohadoval, az mu to rozchodili a bezne jede na 33,6.

"Dan Lukes" <dan at tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200010191457.QAA83279 at ns.felk.cvut.cz...