dat. prenos na PCM

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Sun Oct 22 11:44:19 CEST 2000

Jedna z moznosti je nakonfigurovat modem tak, aby se spojoval maximalne
9600, popripade protokolem V.32bis misto V.34 a V.90.
U Rockwellu obvykle prikazem AT+MS=XXXX

Druha moznost je otravovat Telecom tak dlouho, ze Vas prehodi z PCMky na
cisty drat a na PCM daji jineho souseda. Samozrejme jen v pripade, ze je
to technicky mozne. V Praze tato praxe funguje docela dobre.
Pak si zacne stezovat ten druhy a prehodi ho s PCM jinam...
Takovy zacarovany kruh, ale kdyz tam ty draty nevedou, tak PCM je jediny
rozumne levny zpusob, jak tam dostat vice linek.

Pavouk