Modem a linka s memobox

Petr Vanicek vanicekp at vinnetou.site.cas.cz
Tue Oct 24 08:34:46 CEST 2000

On Oct 23,  6:19pm, Jan Kulveit wrote:

> Pokud to zaclo chodit po ATX3, tak to byl pravdepodobne problem spis s
> cekanim na
> dialtone nez s detekci busy.
>
> Z vety "Zatrzkou necekat na oznamovaci ton jsem manipuloval" usuzuji, ze ve
> Win??,

Ano slo samozrejme o WIN 98SE

> Moje zkusenost je takova, ze souvislost mezi jejim zatrzenim a tim, jak se
> modem
> skutecne chova, je dost slozita.

Zajmave je ze tato vlastnost t.j. okamzite zaveseni se zacala projevovat prave
na lince s memoboxem a tedy se zmenenym tonem. Na me soukrome lince to chodilo
bez problemu.

> (Naopak pri konfiguraci pppd je to jasne, alekdyz neznate prikazovou sadu > >
> modemu, mate smulu... )

Jiste doma na svem pocitaci problem nemam.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp at utia.cas.cz                                          |
|vanicekp at vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |