Prosba o pomoc - secur log WinRoute - pokus o prunik, spam?

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Fri Sep 1 11:48:49 CEST 2000

Pavel -TA- wrote:

> Vubec nevim, jak vysvetlit tento zapis (viz nize):
> Toto IP vubec neznam, hledal jsem ho pres WHOIS, ale v CR neexistuje (mozna
> jsem se dotazoval blbe). Te vnitrni site taky neni.

> [31/Jul/2000 11:14:55] Anti spoofing: Interni sit - 100Mb: mode net, drop
> packet UDP 169.254.54.34:137 -> 169.254.255.255:137

	169.254.X.X pouzivaji Windows98 kdyz nemaji nakonfigurovano nic jineho
a nesezenou adresu ani pres DHCP. Delaji to v ramci projektu "je jedno
jak malo tomu rozumite, bude to fungovat" a "vase Windows instinktivne
citi co potrebujete".

	Bohuzel, ve vetsine siti je to vlastnost na zastreleni, protoze byva
povazovano za nepripustne aby se v siti potulovaly IP pakety aniz se vi
ci jsou ...

	Informaci o tom, jak to vypnout naleznete napr. na
http://sympaticousers.org/ftp/download/w98ipac.htm je ale potreba obejit
VSECHNY Win98.

								Dan