přenos dat el. sítí

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Mon Sep 4 01:27:22 CEST 2000

Fiala Roman wrote:

> Jak je to v ČR s technoogií přenosu dat po elektrické síti?
> Kdysi jsem četl, že to dělá někdo v USA, takže je možné, že v současnosti to
> nabízí už i někdo u nás.

	Zatim pouzivane systemy se nesnaseji s, v teto republice rozsirenou,
ochranou pomoci nulovani. Ackoliv nove montovane rozvody se jiz stale
casteji stavi tak, ze prenos jiz neni principielne vyloucen, presto v
naproste vetsine stavajicich rozvodu je tato myslenka passe. Takze se
neteste ...

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz