pxenos dat el. smtm

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Wed Sep 6 15:25:12 CEST 2000

| Videl jsem nekde recenzi na sadu pro propojeni nekolika PC v domacnosti.
| Rychlost miziva - vhodne tak maximalne pro synchronizaci dat nebo
| textove zpravy.

Vy se divite? Vzdyt do toho dratu musite pustit radove kilowatty
"vysokofrekvencniho" vykonu! A to se navic nesmi vyzarovat v pasmech tusim
nad 50kHz, jinak je to na zakaz a pokutu. Vzdyt el. vedeni pak funguje take
jako antena a vyzaruje vse co je na nem.

Takze se nedivte, kdyz ty rychlosti jsou mizive, dostat se do 50kHz s nejak
velkymi daty nemuzete (ci kolik to je, mozna je to jen 30kHz, ted si nejsem
jist).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz