Informace okolo TCP/IP

Martin Mačok martin.macok at underground.cz
Mon Sep 11 23:33:03 CEST 2000

On Mon, Sep 11, 2000 at 08:26:19PM +0200, Kaarmaman wrote:
> Dobry den.
> Tak tentokrat tusim uz On-Topic.

No ... spis ne :) [PODLE MNE]
Porad to jeste neni o provozovani siti ... ale neva, uz jste o dost bliz
;-]

> Mam mit zpracovanou praci na tema TCP/IP - struktura, historie atd..
> Mam nejakou adresu: ds.internic.net/rfc/rfc1800.txt - kde by mely tyto
> informace byt anglicky. Protoze jsem clovek (snad jako kazdy) - liny
> prekladat ten text cely. Tak by me zajimaly stranky ktere obsahuji
> tyto informace alespon trochu cesky.

Slajdy od naprosto skvelych prednasek Jiriho Peterky najdete na adrese
http://archiv.czech.net/

Jedna se o prednasky "Pocitacove site" a "Rodina protokolu TCP/IP"

Preji hezky den

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok at underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//