TCP-IP counter pro WinNT

Pavel Francírek franci at xland.cz
Thu Sep 14 11:51:33 CEST 2000

> SNMP demon a MRTG ?

no, SNMP se mi nejak nepodarilo rozchodit, coz by se opravdu asi dalo
napravit tim manualem :-)
Ale v kazdem pripade mi to prijde jako kanon na komara. Za prve, staci mi to
na localhostu a za druhe, nepotrebuju zadne grafy z minutovou presnosti. Me
staci dve cisla: dnes(vcera) slo tolik bytu ven a kolik dovnitr. Jestli
znate programek CommView (http://www.tamos.com/cv.htm), tak ten neco
takoveho umi i bez SNMP. Jenom zas ukazuje spis okamzity stav nez statistiky
za den a i tak je az moc slozity (resp. ma tam x udaju navic, ktere
nepotrebuju).

A sedet u performance monitoru se mi take nechce.

Pavel Francirek