bug reporting

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Mon Sep 18 18:38:59 CEST 2000

On Mon, 18 Sep 2000 uhlar at fantomas.sk wrote:

> Zdrvicko,
>
> zhanam sw ktory by ulahcil report bugov a podobne srandicky sposobom...

A co to ma spolecneho s touhle konferenci?

> - klient zasle e-mail na kontaktnu adresu
> - skript na danej adrese priradi cislo a rozosle to zodpovednym osobam
> - zodpovedna osoba posle naspat (skiptu) reply s riesenim problemu
> - skript posle odpoved klientovi a ostatnym zodpovednym osobam
>
> samozrejme vsetko za ucelom utajenia skutocnej e-mail adresy toho kto
> skutocne odpovedal pred klientom...

To se mi nezda prilis vtipne, ale muzete do doprogramovat do bugzily.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.