Upgrade Novellu

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Fri Sep 22 21:46:48 CEST 2000

On Thursday, September 21, 2000, Dan Lukes wrote:

>         Existuje utilita "tcopy" (vyhledat na support.novell.com), ktera umi
> prenest prava pote, co jste jiz prekopirovali soubory s adresarovou
> strukturou. Ja ji tedy pouzival jen na bindery, ale NDS snad take umi.

Mam tuseni, ze neco takoveho existuje - jestli se nepletu, tak
vpodstate projede stavajici adresare, zjisti prava a vytvori davkovy
soubor .bat, ve kterem se za pouziti rights prava zase nastavi.

Myslite tedy, ze nejlepsi zpusob je takto zazalohovat pomoci tcopy
NDS, zkopirovat nekam data, vyndat disky, dat novy, vytvorit
partition, nakopirovat data zpet a obnovit zalohu NDS?

Zadna "vestavena" utilitka na to tedy neni? Myslim pomoci nejakeho
.nlm - treba install.nlm apod.?

>         To jsem nikdy nedelal, nicmene uspech ma pomerne jasne definovane
> podminky - kopie sector-by-sector a obnoveni na uplne totozny disk.

Samozrejme. A prave na takovy program se ptam.

> Myslim, ze to neni nejlepsi zpusob jak zalohovat. Potrebujete
> zazalohovat viditelnou cast "SYS:" a neviditelny adresar "_NETWARE"
> (pokud si spravne pamatuji jmeno. To by melo jit kopirovacimi utilitami
> z console serveru. Zaloha vyjde mensi a je obnovitelna i na disk jiny ci
> jine velikosti.

Ano, to je sice pravda, ale me jde hlavne o to, ze kdyby se nahodou
neco nepovedlo pri upgradu disku, tak abych byl schopen dat veci do
presne takoveho stavu, jako byly pred zacatkem upgradu - tzn. opet
vsechny tri 2GB disky..

diky moc za odpovedi

bye Martin Damasek