e-mail adresy na Paegas

Dan Barta barta.kon at atlas.cz
Sun Sep 24 10:41:58 CEST 2000

Konference WEBDESIGN
Pravidla a FAQ 4.06
1. cervna 2000                           webdesign at grafika.cz

20. E-mail --> SMS
 ------------------

  Pri odesilani zpravy je vhodne prevest znaky ceske abecedy na ASCII.

  EuroTel:

   Adresu je nutno nejdrive zprovoznit, GO ji ma automaticky.
   Tvar e-mail adresy: 0042060xyyyyyy at sms.eurotel.cz
   "x" je posledni cifra predvolby, "yyyyyy" pak ucastnicke cislo.
   Delka zpravy maximalne 160 znaku. Vhodne je napsat ji celou do subjektu.
   Nevklada odesilatelovu e-mailovou adresu, neposila potvrzeni o doruceni.
   Blizsi informace na http://www.eurotel.cz

  Paegas:

   E-mailovou adresu je treba nejdrive zprovoznit, Twist ji ma automaticky.
   Tvar e-mail adresy: +42060xyyyyyy at sms.paegas.cz
   "x" je posledni cifra predvolby, "yyyyyy" je ucastnicke telefonni cislo.
   Tvar e-mail adresy: jmeno.prijmeni at sms.paegas.cz
   Je nutne nastavit u provozovatele.
   Delka zpravy max. 160 znaku, na pocatek zpravy je vlozena adresa
   odesilatele (o ni se zkrati zprava). Pokud pred samotnou zpravu
predradite
   ! (vykricnik), SMS centrum vam posle potvrzeni o doruceni. Zpravu je
mozno
   psat do subjektu (max. 15 znaku) i do body mailu.
   Blizsi informace na http://www.paegas.cz

  Operator:

   Adresu maji vsechny pagery automaticky, pouze TUTY nema zadnou moznost
   prijimat e-mail.
   Tvar adresy yyyyyy at operator.cz
   Delka zpravy je zavisla na predplacene sluzbe (80-1000 znaku).
   Radiokontakt Operator nabizi i dalsi sluzby pro odesilatele e-mailu svym
   klientum, blizsi informace na http://www.operator.cz

Dale Paegas:
Funguje u Twist karet, kde si uzivatel nezridil jinou email adresu, u
tarifovych programu, jen tehdy, kdyz uzivatel pozada o oziveni (cca 50kc)
prijmu sms z internetu (emailu).

S pranim hezkeho dne

                                         Dan Barta