e-mail adresy na Paegas

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Mon Sep 25 10:57:25 CEST 2000

David.Exner at deltax.cz wrote:

> Zdravim vsechny,
> mohl by mi nekdo napsat, jestli existuje spolehlivy mechanizmus, jak z
> telefonniho cisla na Paegas ziskat fungujici e-mailovou adresu pro posilani
> e-mail -> SMS. Drive fungovalo, ze napr. na cislo 0604 123456 fungovalo
> 00420604123456 at sms.paegas.cz, ale ted se mi to vraci. Co delam spatne?

Zakaznici s tarifem, kteri si aktivovali jmeno k e-mailu, maji od leta
zablokovanou ciselnou adresu. Takze to automaticky nelze zjistit.
Domivam se, ze by to melo byt spis +420604.... at sms.pageas.cz, ale ruku
do ohne za to nedam (sam mam nastavene jmeno od zacatku :-))

Podotykam, ze to neni buzerace ze strany Radiomobilu, ale spis ochrana
pred chytraky, kteri by chteli pres e-mail rozesilat reklamy na mobil.

Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal