Volba vhodneho web serveru

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Sep 29 10:58:54 CEST 2000

> bezpecnostni dira (viz

> softwarem :-)
>
> Zda se mi, ze davate rovnitko mezi "jak na Win+IIS, tak na
> linux+apache se nachazeji chyby" a  "na Win+IIS se nachazeji
> chyby stejne casto a stejne (ne)zavazne jako na linux+apache".
> Prvni je pravda, druhe nikoliv.
>
> Projdete si prosim archivy Bugtraqu za posledni (rekneme) rok, a
> dejte vedet, ceho bylo vic (a jak rychle byla na svete oprava).

Bezesporu software, ktery ma co delat s Linuxem byl nejcastejsim predmetem
ohlaseni. Samozrejme daleko, daleko nejvetsi balik der je v aplikacnim
software.

Nicmene chyba je v tom, ze Unix-oriented lide maji sklon posuzovat Windows
jakozto jeden balik, bez toho faktu, ze jde o OS, ke kteremu jsou pribaleny
mraky aplikacniho software. Linux, respektive jeho distribuce, vnimaji
odlisne.

Tudiz:
Posuzujte to, co Vam prijde na CD od MS soumeritelne s tim, co vyjde na CD
RedHatu.

Co se oprav tyce, co je referencni bod od nalezeni chyby? Muzeme se bavit
donekonecna na tom, ze open source komunita je rychlejsi. Na druhou stranu
je datum zverejneni v security konferencich to spravne referencni datum? Je
nejake jine datum, ke kteremu bychom to mohli vztahnout ?

					MK