Volba vhodneho web serveru

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Sep 29 12:20:59 CEST 2000

> nejcastejsim predmetem
> aplikacnim
>
> Pokud na tom Linuxu povolite pouze porty http/https (apache)
> a port ssh
> (openssh), tak si budete na vzdalenou bezpecnostni chybu v linuxu
> (==jadro), openssh a apache cekat prumerne _velice_ dlouho. Pokud bude
> objevena (a oznamena siroke verejnosti), tak bude oprava k dispozici
> _nejpozdeji_ do druheho dne.
>
> O Windoze + IIS toto rict nemuzete.

Kterou cast ? Pokud na svem NT serveru povolim pouze port na http/https a
nejaky port pro spolehlivy aplikacni pristup k systemu, budu na vzdalenou
bezpecnostni chybu cekat prumerne _velice dlouho_.

Zaroven vzhledem ke svym zkusenostem mohu rici, ze oprava takove chyby -
respektive zabraneni jejimu ucinku, byva k dispozici do druheho dne.

Chapete jiste falesnost takovych argumentu z obou stran, ze ? :-)

							MK