Volba vhodneho web serveru

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Sep 29 14:08:29 CEST 2000

> Ano, pokud spatne napisu skript (CGI, ASP, PHP...), mohu
> napachat skody. Ano, kdyz spatne nakonfiguruji pocitac, mohu
> napachat skody. Ovsem chyba typu $DATA napacha skody,
> *i*kdyz*je*pocitac*nakonfigurovany*zcela*bezchybne*! Chapete ten
> rozdil?

Chybu typu ::$DATA jsem popsal. Jedna se o to 'Alternate data streams' :-)
Tato chyba byla jedna. Myslim, ze bych ponorenim do archivu bugtraqu vybral
nekolik se stejne fatalnim ucinkem na jinych platformach :-)

BTW pokud mel clovek nastaveny pocitac jen o neco paranoidneji - tj. mel na
prislusnem adresari flag pouze pro spousteni - nehlede na prava k
filesystemu, tato chyba se neprojevila :-)))

				MK