stiznosti na hackovani

Pavel Urban urbanp at mlp.cz
Wed Apr 4 19:15:46 CEST 2001

Ja osobne si stezuji v okamziku, kdy zjistim prilis dukladne ocuchavani
(projeti cele domeny a ocuchani vice jak dvou portu na vsech strojich).
V okamziku detekce skutecneho utoku bych nevahal a stezoval si okamzite
spravci domeny a jeho providerovi. V poslednich mesicich je ovsem
uspesnost stezovani prakticky 0%, maximalne tak odpovi nejaky ten robot
:-( Na druhou stranu pokud by se to melo dit casteji z urcitych mist,
tak takovy mail s cc: na providera a na CERT udela svoje.

Takze odpoved je nasledujici: zalezi na Vas, jestli jste spravce skolni
site nebo bankovniho serveru. No a taky kolik casu jste ochoten s tim
ztratit. O obecnych pravidlech jsem zatim neslysel.

<snip>

>         Co myslis ty ?
>
>         Moje zkusenosti rikaji, ze odpovedi se velice ruzni - napriklad i podle
> toho, zda je stezovatel nejaky student s FreeBSD na koleji, nebo zda je
> stezovatelem bankovni ci burzovni instituce ...
>
>                                                         Dan

Pavel Urban (urbanp at mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz