stiznosti na hackovani

Martin Koníèek martin.konicek at atlas.cz
Fri Apr 6 19:45:55 CEST 2001

Zakladni hakovani je uplne u kazdeho. I pres modem to nekdo zkousi minimalne jednou za pul hodiny.

Jednou u kamose ho nekdo zkousel pingovat dokonce nekolikrat.

Ja bych se zakladnimi otukavani nebranil, berte to jako kontrolu zabezpeceni vaseho systemu zdarma. Nebo snad mate zajem, aby byly na Internetu miliony nezabezpecenych pocitacu, se kterymi si udela kdokoliv cokoliv se mu zamane.

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C
"Vladimir Mencl, MK, susSED" <mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz> píse v diskusním pøíspìvku:200104041307.f34D7WZ08158 at ns.felk.cvut.cz...