stiznosti na hackovani

U.D.C. udc_x1 at hotmail.com
Tue Apr 10 22:14:14 CEST 2001

>Jak to resi postovni dorucovatele?
>
>Mimochodem argumentujes amerikou, ktera je znama tim, ze ma cosi co se
>nazyva
>presumpci neviny.

Presumpce neviny plati i u nas. Avizoval jsem, ze ten priklad bude
pokulhavat, a ze je castecne myslen jako vtip. Samozrejme, ze nemuzu jen tak
zcela bezduvodne nekoho, byt na svem pozemku, odstrelit. Proto jsem taky
mluvil o pripadu, kdy branim, ci se domnivam, ze branim, svuj zivot ci svuj
majetek. Takovy duvod se vzdycky najde a onen mrtvy to jiz nema sanci uvest
na pravou miru.
V pripade postaka, bych asi nejdrive pockal, az mi preda postu a pak bych
pripadne jednal :-))
Nicmene todle je pouze humor a nema cenu to dal rozebirat.

UDC