musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na h

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Thu Apr 12 11:46:25 CEST 2001

> Srovnani (asi nebude idealni): na Karlove moste vystupuji ruzni muzikanti.
> Kdyz jdete kolem, muzete se zastavit a zaposlouchat se (a pripade i venovat
> minci) a nebo proste muzete bez preruseni kolem nich projit. Jenze vy
> udelate to, ze k nim prijdete a reknete: "ja se tady u vas nezastavim, ja
> vas poslouchat nechci" a jdete dal.

Kdyz uz jsme v tech analogiich - on Vam spis rekl "kdybyste tu mel
jmenovku, poslouchal bych Vas". Coz je jista informace pro Vas, se kterou
muzete nalozit, jak uznate za vhodne. Napriklad to signalizuje, ze urcita
skupina lidi se Vasimi dotazy vubec nebude zabyvat, pokud se nepodepisete
(zdaleka ne vsichni Vam odpovi, nekteri to proste smazou bez cteni a bez
komentare). Ja myslim, ze tahle informace je pomerne cenna a Vy se muzete
zamyslet, co Vam prinasi vetsi vyhody - jestli Vase anonymita nebo
rozsireni poctu lidi, kteri se budou Vasimi dopisy zabyvat.

A vratme se k analogii. Vase reakce byla takova, ze jste zacal vykrikovat
"No slyseli jste toho chlapa? Pry kdyz si sem dam jmenovku, tak me bude
poslouchat. Jak si tohle muze dovolit?" Mne osobne zase pripada celkem
arogantni tohle. Kazdy jsme zkratka jiny a na stejne podnety reagujeme
odlisne.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic