shrnuti - musim se podepsat skutecnym jmenem?

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Sat Apr 14 12:56:49 CEST 2001

 UC> chovanim) jednoduse zacal pouzivat nick jiny. Z toho pro me plyne,
 UC> ze
 UC> vedome nesu plnou odpovednost za sve (nickovske) chovani, nazory a
 UC> ciny. Jediny podstatny rozdil je v tom, ze se snazim uchranit ono
 UC> rovnitko (a tedy i sve soukromi) mezi svym nickem a svym jmenem.

Nenesete. Pokud nekdo zacne vasemu nicku vyhrozovat fyzickou likvidaci,
proste
jej opustite a vytvorite si novou virtualni identitu. Prave v tom
oddeleni
nicku od fyzickeho cloveka spociva ten rozdil. Vy rikate, ze je to
rozdil jenom
v... Ja rikam, ze je to rozdil hlavne v...

                              *Pizi*

... Pratele prichazeji a odchazeji, nepratel pribyva.