McAfee ViruScan

Palo pavolc at kiwwi.sk
Thu Apr 19 14:19:35 CEST 2001

Tento prispevok bude v tejto NG asi trochu OT, ale skusim:

pouzivam antivirus McAfee ViruScan. Minimalne raz za tyzden vydavaju
aktualnu databazu virusov vo formate .zip, ktora sa potom sama nacita
do ViruScanu. McAfee na svojej ftp stranke ponuka aj kratke
aktualizacie vo formate 41334134.upd (to je dnesna najcerstvejsia a
znamena prechod z verzie 4133 na 4134). A teraz otazka: da sa tento
subor nacitat z konzoly a tym aktualizovat databazu virusov? Pripadne
ako sa tento subor da pouzit?

Zaujima ma to hlavne preto, ze .zip aktualizacie maju okolo 1,8 MB a
subory .upd radovo 100 kB (a to este nehovorim o kompletnej
aktualizacii aj scanovacieho stroja, ktora ma do 5 MB). No a pre mna -
dialupistu je to dost podstatne numero.

Dakujem.

Palo.

***
Pozrite sa na SK.BIZ.DANE a pomozte si vyriesit vase dane!
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
***