Este k The Bat!

Jiri Libal hullik at volny.cz
Mon Apr 23 02:02:35 CEST 2001

On Sat, 21 Apr 2001 16:53:39 +0000 (UTC), dtoman at fortech.cz ("Dalibor
Toman") wrote:

>>a hlavne dokonale
>> filtry,
>
>OE plne podporuje

No to uz je snad hodne spatny vtip. Co ja vim tak OE podporuje akorat
pravidla pro prichozi zpravy. A to dokaze akorat roztrkat do urcitych
foldru nebo ty zpravy smazat. Nejaky pravidla na outbox nebo na
odeslanou postu - o tom se snad muze nechat jenom zdat. Ackoli MSOE
krici ze ma plnou podporu IMAP, tak na slozky IMAP se zadne pravidlo
neda absolutne aplikovat.

>zadne sablony nepotrebuju (akorat prodluzuji zpravu) - html zpravy nepotrebuju

The Bat! html zpravy nepodporuje! Templejty se rozumi ze kdyz jsem
prihlasen do konfernce z uctu na volnym tak se o to prislusna sablona,
vzdycky postara abych to odesilal ze spravny e-mail adresy, aby bylo
osloveni takove a makove a aby tam byl prislusny podpis (samozrejme ze
lze nadefinovat dalsich 1000 veci, to jenom vybiram ty, ktere jsou asi
nejpouzivanejsi)

> PS - nechci hajit MS OE - rad bych jej za neco vymenil, ale bohuzel se stale
> musim vracet zpet. Nejlepsi by bylo z nekolika maileru udelat jeden...

Nevim jake mas naroky na mail klienta. The bat pro mne neni
nejvyhodnejsi ale postacuje. Z free si myslim ze pod win je asi
nejlepsi Peagsus Mail. Jinak pak muzu doporucit win klony unixovych
klientu jako je Mutt nebo uzivatlesky privetivy Pine. Tam se da delat
uplne vsechno a jsou oba zadarmo.

--
...s pozdravem Jiri Libal
e-mail:   hullik at volny.cz