Este k The Bat!

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Mon Apr 23 14:26:29 CEST 2001

> No to uz je snad hodne spatny vtip. Co ja vim tak OE podporuje akorat
> pravidla pro prichozi zpravy.

me to staci

>A to dokaze akorat roztrkat do urcitych
> foldru nebo ty zpravy smazat.
+ forwardovat. Potrebuje nekdo neco navic?

>Nejaky pravidla na outbox nebo na
> odeslanou postu - o tom se snad muze nechat jenom zdat.

neco ve smyslu, ze zpravu, kterou jsem pracne napsal muzu nechat mito
skutecneho doruceni zahodit?

> Ackoli MSOE
> krici ze ma plnou podporu IMAP, tak na slozky IMAP se zadne pravidlo
> neda absolutne aplikovat.

O IMAPu jsem nemluvil. Jednak je stejne k nicemu a jednak MS OE jej skutecne
moc dobre neimplementuje (me zarazila nesmyslna funkce hledani v IMAP boxu -
OE umi hledat jen ve zpravach co si stahl na disk - nepouziva moznosti zadat
IMAP protokolem serveru hledani ve zpravach primo na serveru)

> The Bat! html zpravy nepodporuje! Templejty se rozumi ze kdyz jsem
> prihlasen do konfernce z uctu na volnym tak se o to prislusna sablona,
> vzdycky postara abych to odesilal ze spravny e-mail adresy, aby bylo
> osloveni takove a makove a aby tam byl prislusny podpis (samozrejme ze
> lze nadefinovat dalsich 1000 veci, to jenom vybiram ty, ktere jsou asi
> nejpouzivanejsi)

dobre - to je o necem uplne jinem. To by se hodilo.

> Nevim jake mas naroky na mail klienta. The bat pro mne neni
> nejvyhodnejsi ale postacuje. Z free si myslim ze pod win je asi
> nejlepsi Peagsus Mail. Jinak pak muzu doporucit win klony unixovych
> klientu jako je Mutt nebo uzivatlesky privetivy Pine. Tam se da delat
> uplne vsechno a jsou oba zadarmo.

nepotrebuju mail klienta, ktery umi uplne vsechno - staci kdyz bude umet to
co potrebuju :-). Hlavne musi umoznovat rychlou orientaci v mailboxech,
ruchle preview zpravy (nikoliv pomoci dalsich oken)... Obavam se, ze ani
jeden ze jmenovanych tohle nesplnuje (akorat mutta jsem nevidel)

D. Toman