Konf. net at cs.felk.cvut.cz

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Wed Apr 25 02:11:44 CEST 2001

Dan Lukes wrote:

>         Lze se dohadovat, ze by to mohlo byt tim, ze z definice je cast adresy
> "za zavinacem" case insensitive, kdezto cast "pred zavinacem" case
> sensitive (vyjma adresy postmaster, ktera je take insensitive) - lze si
> tedy predstavit, ze pri prihlaseni je "insensitive" cast kanonizovana do
> velkych pismen tak, aby se zapis adresy ujednotil.
>
>                                                 Dan

Dovolim si nesouhlasit - cela adresa je case insensitive, pokud si na
ono RFC pamatuju dobre.

Duvod na strane listserveru muze byt ten, ze po casti pred zavinacem mu
v zasade nic neni, zatimco domena je dulezita pri rozesilani - musi (mel
by) poskladat adresy se stejnou domenu do jednoho baliku odeslaneho pres
SMTP, aby se usetrilo na poctu spojeni. Pokud domenovou cast adresy
pouziva jako klic do tabulky, funkce stricmp mu nepomuze.

Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal