Archiv

Jozef Skokan skokan at alexu.sk
Wed Aug 8 11:43:18 CEST 2001

Zdravim, dufam, ze to nie je offtopic, ale rad by som vedel, ci sa niekde na
chadza archiv tejto konferencie. Skor ako vas budem otravovat, chcem si prez
riet, ci sa nahodou riesenie mojho problemu nenachadza v archive.

Vdaka

Mgr. Jozef Skokan                                Alexu - zdruzenie na pomoc
detom a prirode
Administrátor                                                   Piaristická
2, 949 01 Nitra
0905 660 788                                                             ++4
21 37 65 42 491
skokan at alexu.sk                 http://www.alexu.sk
alexu at alexu.sk

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.265 / Vírusová databáza: 137 - dátum vydania: 18.7.2001