Bezdrat pres Up-net ?

Stanislav PETR glux at centrum.cz
Tue Aug 14 12:49:08 CEST 2001

Hello David,

Thursday, August 09, 2001, 5:15:18 PM, you wrote:

DF> Zdravim,

DF> mate prosim nekdo zkusenosti s firmou Up-net (www.up-net.cz) v Brne?
DF> Jejich nabidka bezdratoveho pripojeni je celkem lakava:
DF> Instalace 2500,-
DF> 64kb/s ve vyhrazenem pasmu a neomezeny objem dat za 1100,- mesicne.
DF> Zda se mi to az podezrele levne. Co vy na to ?

Ty ceny jsou sice udrzitelne, ale je to na dolni hracici. Byt Vami
vyzadal bych si od nich ukazku smouvy (pri takovychto podminkach bych
se hlavne zameril na moznosti vypovedi smlouvy, ...).

Neco podobneho chystame take v Praze, ale musim uznat ze s cenami zas
tak moc nizko jit chchceme...

--
Best regards,
 Stanislav                            mailto:glux at glux.cz