Shaping pro 10 - 12 stroju / siti

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Thu Aug 23 23:41:45 CEST 2001

> Z duvodu spolehlivosti bych radeji pouzil hardwarovy router.

Ja tedy ne, co se tyka spolehlivosti jsou na to PC routery, pokud si
date pozor na vyber stroju, minimalne stejne spolehlive jako
hardwarove routery. Na Masarykove Univerzite v Brne mam na starosti
nekolik desitek PC routeru a jejich poruchovost rozhodne neni vetsti,
nez poruchovost komercnich routeru v teze siti.
Tu a tam se musi vysat vetraky, nekdy i vymenit, jednou za dva tri
roky odejde disk pripadne ethernetka (z nekolika desitek) a to
je tak asi vse.

Pokud PC router pouzijete rozumne a jste si vedom jeho omezeni,
tak to podle mych nekolikaletych zkusenosti neni nic nespolehliveho.

					S pozdravem

						J. Novotny