routovani - jak pridat trasu?

Bohumil Michal michal at fit.vutbr.cz
Thu Dec 6 10:47:16 CET 2001

Hm, ve Win2k v RRASu je mozne nastavit uzivateli ROUTE - takze kdyz se
pres to PPP pripoji nekdo (s uctem vytvorenym specialne k tomu ucelu),
aplikuje se smerovani definovane pro daneho uzivatele.

Tento postup bude mit vyhodu, ze kdyz se dotycna sit pripoji na jinou
vstupni linku, porad bude smerovani spravne - a to i kdyz zacnete treba
pouzivat VPN.

--

Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz