routovani - jak pridat trasu?

Petr vpe at seznam.cz
Thu Dec 6 13:16:47 CET 2001

"Bohumil Michal" <michal at fit.vutbr.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3C0F3683.A837E3B0 at fit.vutbr.cz...
Hm, ve Win2k v RRASu je mozne nastavit uzivateli ROUTE - takze kdyz se

        A jak jako?

pres to PPP pripoji nekdo (s uctem vytvorenym specialne k tomu ucelu),
aplikuje se smerovani definovane pro daneho uzivatele.

Tento postup bude mit vyhodu, ze kdyz se dotycna sit pripoji na jinou
vstupni linku, porad bude smerovani spravne - a to i kdyz zacnete treba
pouzivat VPN.

    Nemyslíte náhodou volbu "Používat výchozí bránu vzdálené sítě" v
nastavení TCP/IP, rozšířené nastavení, karta "Obecné"?  Tuto volbu jsem
zrušil, neboť mám jinou GW. Jinak dík za jakoukoliv radu či zkušenost.

Viz tento bublonová helpík:

Určuje, zda je během připojení ve vzdálené síti používána výchozí brána. Při
vytvoření telefonického připojení nebo připojení virtuální privátní sítě je
přidána do směrovací tabulky IP nová výchozí trasa, která používá připojení
k serveru vzdáleného přístupu, a je jí přiřazena nejnižší metrika. Pokud již
výchozí trasa existuje, zůstane ve směrovací tabulce, ale její metrika bude
zvýšena. Po přidání nové výchozí trasy s nižší metrikou se může stát, že
umístění dříve přístupná pomocí původní výchozí trasy nebudou nadále k
dispozici.

Předpokládejme například, že počítač se spuštěným systémem Windows 2000 je
připojen k podnikové síti připojením LAN a má nastavenu výchozí bránu
místního směrovače protokolu IP. Pokud je vybrána možnost Používat výchozí
bránu vzdálené sítě, stane se v okamžiku, kdy se uživatel počítače
telefonicky připojí k poskytovateli služeb sítě Internet (ISP) kvůli
přístupu k síti Internet, výchozí branou tento poskytovatel služeb sítě
Internet, nikoli místní podnikový směrovač. Proto žádná místa v podnikové
síti, kromě míst v místní síti, nebudou po dobu připojení k poskytovateli
služeb sítě Internet přístupná. Pokud odstraníte zaškrtnutí políčka Používat
výchozí bránu vzdálené sítě, zůstane původní výchozí trasa nezměněna, nebude
přidána nová výchozí trasa a místa v síti Internet nebudou přístupná.

"V.PETR" wrote:

> "Ludek Frybort" <frybort at amit.cz> wrote in message
> news:3C0E3FA1.5E077E9E at amit.cz...

> ve
> IP.

> A řešení, co byste navrhl? Mám pocit, že MASK /32 neovlivním, je to věc
RASu

--

-*
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz