Sit v panelaku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 10 14:52:23 CET 2001

petr laznovsky wrote:

> uvazuji o vytvoreni site v panelaku s vyhledem pripojeni do internetu. Chtel
> bych se zeptat zda zde nekdo uz neco takoveho nedelal a nebyl by ochoten se
> podelit o zkusenosti.

	To zalezi o jaky typ zkusenosti vam jde. Pomerne intenzivne jsem se
ucastnil vzniku a stale ucastnim (mam to totiz v pracovni naplni)
udrzby, rozsirovani a dalsi spravy site na koleji 17.listopadu, coz jsou
stavebne dva panelaky (16 a 20 pater) s cca 368 obytnymi jednotkami
(nejsou sice pripojeny vsechny, ale cca 200 ano).

	Pripojeni bylo puvodne mikrovlnym spojem, v soucasne dobe to ale uz je
opticke vlakno.

	Takze, v necem mozna zkusenosti, ktere potrebujete mame, nektere
pochopitelne ne (neni to presne takova sit, jakou, zrejme, stavite).
Zalezi, co potrebujete.

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz