Sit v panelaku

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Dec 11 19:23:53 CET 2001

Petr wrote:

> A kdo to na tu kolej plati tu optiku (myslim kabel, ne data, ty jsou asi
> statni 2,5Gb po CR a 1,2Gb ven:-), ta oprika je Telecomu nebo si to skola
> postavila vlastnim nakladem?

	No, dostatecne presna a spravna odpoved je asi "vlastnim nakladem". Ono
je to k nejblizsi budove, kde je jiz pritomen uzel PASNETu cca 400m,
takze to zas az takovy naklad nebyl.

	Nicmene, pro sit v panelaku je zrovna tohle asi tak ta nejmene uzitecna
informace (ja vim, ze nejste puvodni tazatel) ;-)

						Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz