Tvorba www

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Wed Dec 19 12:16:55 CET 2001

hejnova.alena at quick.cz wrote:
-> je tam někdo,kdo mi může poradit.Sám jsem si udělal svojí
-> stránku,vč.grafických materiálů,obrázků apod.Můj opočítač vše ukáže i na
-> netu.Pokud ovšem kontroluji svou práci na jiném počítači,objeví se
-> stránka,ale bez obrázků.Může mi někdo poradit?

Nastavte si spravne mailera. Tento neuviedol spravne charset a nedalo sa to
citat

--
 Matus "fantomas" Uhlar, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
 Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released