Jaky si mam vybrat nejvhodnejsi tel tarif ?

Pedro pedro.kv at worldonline.cz
Wed Dec 26 21:15:54 CET 2001

On Mon, 24 Dec 2001 22:25:08 +0100, "Karel Herink" <ramsoft at volny.cz>
wrote:
> Jaky si mam vybrat nejvhodnejsi tel tarif ?
> volam malo do 50 Kc (zbytek mobil)...a na internetu proserfuju tak 200 az
> 300 kc ..

Kdyz jsem si to tak pocital, tak nejlepe pro inetaky vychazi home internet,
protoze ma ceny jako standard a kdyz vezmeme pausal h.i. minus h.mini, vyjde
nam 200 Kc (+- par korun, ted si nejsem jisty), no a kdyz vynasobime
15,60Kc*13hodin (beru starou cenu za internet/hodina), vyjde nam 202,80Kc.
Takze by to vyslo stejne, jako ta soucasna bida. Navic v novem roce bude
internet za hodinu o asi 1,40Kc drazsi, i kdyz uz to neni tak jednoduche.

Nicmene vychazi jednoduche "selske" pocty: u H.I. jim musim mesicne
odvadet "desatky" 400Kc, u H.M. 200Kc. Co kdyz se dostanu do financni
tisne?

Pedro