Opera 6

Nikodym Dvorak nikodym.dvorak at post.cz
Sat Dec 29 23:15:50 CET 2001

> Ja tiez najradsej pouzivam IE, ale testujem i v Opere. Nedavno som nemohol
> v Opere 6 otvorit nejake zname stranky, v IE neboli ziadne problemy.
Spousta podobnych problemu se da resit pomoci nastaveni:
File --> Quick Preferences --> Identifiy as MSIE 5.0
Sam se se setkal s problemy napr. na strance pohlednice.centrum.cz,
zmineny postup je vyresil. A btw: nemyslim si, ze je to neschopnost
Opery, jako spis projev faktu, ze vetsina stranek je optimalizovana pro
IE, coz jeste neznamena, ze se drzi napr. doporuceni od W3C, ba prave
naopak. Ale nepochopte me spatne.. IE je dobry prohlizec. Ale, bohuzel,
neni skvely. Skvele by bylo neco, co by umelo to, co IE, Opera a Mozilla
dohromady :-)

Vydareneho Silvestra preju..
nik