Opera 6

Petr ZIMA petr.zima at neklid.cz
Sun Dec 30 18:46:15 CET 2001

"David Froněk" wrote:

> DD,
> tak jsem si nainstaloval Operu(v6). Jsem sice zastáncem IE, ale nedalo mi
> to. A musím přiznat, že je vážně super. Jen bych potřeboval vyřešit pár
> nedostatků, které v Opeře docela postrádám. Pomůžete mi někdo, prosím ?
> Jde o toto:
> a)
> v IE používám program FlashGet(FG) pro stahování. Když potřebuji stáhnout
> více souborů, tak v IE se objeví v kontextovém menu(po kliknutí pravého
> tlačítka myši) položka "Stáhnout všechny položky pomocí FlashGet" a pak si
> [...]

Vsechno jsou to hlouposti ;-) Prechod z cehokoliv na cokoliv proste neni
bezbolestny :-)

P.S. stahovani v Opere je docela slusne (FlashGet neznam), proxy
nepouzivam vubec (mam dial-up a kabelovku) a zvyrazneni odkazu nechavam
radeji na konkretni strance a jejim autorovi (:-).

--
Petr ZIMA
Prague, Czech Republic