dve domeny na jednom pocitaci

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Sat Feb 3 12:46:20 CET 2001

On Sunday, January 28, 2001, Dan Lukes wrote:

> Presne tak, DNS vraci nejmene vsechny zaznamy vyhovujicim kriteriim
> v dotazu - a pokud jich je vic, tak jich vraci vic. Obvykle navic
> byva (to je vsak jiz jen caste, nikoli dle normy pozadovane chovani)
> zajisteno, ze pri kazdem dotazu je vrati v jinem poradi.

Tomu nerozumim. Jak se potom teda programy rozhoduji, kterou IP
pouzit? Obracene - vice domen pro jednu IP neni problem, ale vice IP
pro jednu domenu??? Napr. kdyz prijde pozadavek na domena.cz:80 a pro
domena.cz budou IP 1.2.3.4, 1.2.3.5 a 1.2.3.6 kdo rozhoduje, kam se
pozdavek "presmeruje"? To je urcen nejaky primarni server a ostatni
jsou jakoby zalohy?

bye Martin Damasek