lehce Ot - prevodniky

Martin Patka smartin at mikros.mikroservis.cz
Thu Feb 8 16:32:51 CET 2001

Zdravim,

> vim ze je to trosku mimo, ze o zeleze se tu nemluvi, ale sna d me
> nekdo nekam neposle :))
>
> ..jako clovek ktery ma s Ciscem spatny zkusenosti (a navic vse
> routuje pod linuxem :)) ted stojim pred problemem jak pripojit nase
> nove pripopojeni  zakoncene  rozhranim V.35 (apod. dle nasi volby -
> bohuzel ne UTP :)))   do linuxoveho routeru.
>
> Mam tu sice volne starecisco 1601, ale moc se me do nej nechce.
> Jde me jen o tu konverzi (tj. bezelo by jako bridge) -ale radeji bych
> neco jineho a "cisty konvertor". Nekde jsem neco videl, ale nevim
> kde...

Ruzne prevodniky nabizi www.patton.com , jestli maji i V.35/Ethernet nevim.

.....Ted jsem tam mrkl a hned na titulni strance maji nabidku na
Microbridge, model 2135

Nejake povidani v cestine mozne najdete na www.comar.cz .

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin at mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin