Linux, PPP & van Jacobsenova komprese hlavicek

Klicka Jan klicka at sit.plzen-city.cz
Mon Feb 12 12:12:56 CET 2001

Dobry den,

pachal jsem nejake experimenty za ucelem optimalizace vykonnosti pevnych
linek a po nastavovani MTU a komprese doslo i na $SUBJ. Na spoji Cisco
2514 - Cisco 805 (synchonni X.21, HDLC) jsem byl schopen nakonfigurovat
a rozchodit 256 komprimovanych TCP spojeni najednou. Na spoji Cisco 2514
- Linux (asynchronni RS232, PPP) ale funguje pouze 16 a pokud na Ciscu
nakonfiguruju explicitne vic, komunikace nefunguje (Linux 2.2.x, PPP
2.3.10).

Otazka je nasnade:
- je mozne Linux nejakym zpusobem prinutit k tomu, aby povolil kompresi
256 spojeni ?

... a druha ...

- neexistuje nekde modul do PPP, ktery by implementoval nektery
kompresni algoritmus, ktery implementuje i Cisco (predictor, stac)
V dokumentaci je zminka o problemech s licencemi, ale treba nekde mimo

	Diky
			Honza Klicka