po?tovni server s automatickym navazovanim vytaeeneho spojeni

Jaromir Vajgert jvajgert at iss.cz
Fri Feb 16 12:51:03 CET 2001

Poipojuji se k Internetu vytaeenou linkou. V prubihu dne potoebuji
operativni pracovat s e-mailem, tzn. podle potoeby odesilat maily a bez
velkeho zpo?dini je poijimat. Dosud se musim k providerovi periodicky
poipojovat a kontrolovat, zda mi nico nepoi?lo.
Dnes ale existuji zakladni desky, ktere umiji nastartovat poeitae signalem
z modemu. Muj domaci poeitae by tedy mohl byt probuzen modemem na zakladi
zavolani od mailserveru a poijmout moji po?tu. Realizovat tento koncept
znamena tedy
a) umit na strani mailserveru vytoeit AKTIVNE moje eislo, poedat mi po?tu a
zapsat info o spojeni pro vyuetovani hovorneho a
b)  umit na strani klienta akceptovat do?lou po?tu a poedat ji nijak
mailovemu klientu (pou?ivam Outlook Express 5.5).

Znate nikdo oe?eni ?