Download Robot

Petr Nachtmann petr.nachtmann at seznam.cz
Fri Feb 16 21:09:08 CET 2001

Pokud mate v praci *n?x nebo Win32, pouzijte wget (existuje snad na vsechny
bezne 32bitove platformy). Pokud mate v praci Win32 a na nej se pripojite
pres VNC, Citrix apod., muzete pouzit i neco s GUI jako Web Downoader nebo
FlashGet (www.amazesoft.com).

Na stazeni z pocitace v praci muzete pouzit FTP, SMB (sdileni adresaru ve
Windows, resp. Samba u *n?xu) ci, pokud to server podporuje (*n?x by mohl),
pouzijte SCP. Pokud doma mate na desktopu Win32 (tedy 95/98/ME/NT/2000), SMB
umi Vas system, FTP minimalne Internet Explorer (tim nechci tvrdit, ze
neexistuji i lepsi klienty pro FTP, prip. ftp.exe a prikazova radka...) a
jako klienta pro SCP pouzijte pscp (command line) nebo WinSCP (GUI ve
Windows, postaveno nad kodem prevzatym z pscp - see http://winscp.vse.cz/)

Ale pro SCP na tom *n?xu musite mit k dispozici shell.