po?tovni server s automatickym navazovanim vytaeeneho s

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Feb 22 09:12:56 CET 2001

Ovsem posilani kopii na mobil je velmi osemetna zalezitost - jakmile SMS
gateway zacne kopat (treba odmitne mail, protoze jich prislo prilis
mnoho, nebo nekdo zrusi funkcnost gate.mobil.cz :-)), muze se krasne
stat, ze prijde kopie na SMS, to se odmitne, zprava o odmitnuti se ulozi
a posle na SMS, kde se odmitne, tato zprava se ulozi a posle kopie na
SMS... a behem hodiny mate mailbox v radu 100MB (tedy bud zablokovany
nebo dokonce mail server v problemech, protoze ma preplnene fronty).

Tohle nam delaji pomerne casto studenti - aspon jednou tydne musim
nekomu administrativne takovouhle blbost rusit. A zrusenim gate.mobil.cz
to bylo dokonce hromadne, pekny narez :-)

Je tedy rteba peclive filtrovat, co se na mobil posle. Rozhodne mail od
mailer-daemon at cokoliv, postmaster at ..., atd. neposilat.

--

Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal