Rychlost stahovani z I-netu

Martin Ko9;al kostal at agihk.cz
Tue Feb 27 12:13:18 CET 2001

Ahoj!
Nevite nekdo jakym zpusobem by se dala omezit rychlost stahovani z
internetu. Mame tu docela pomaly pripojeni (128kb) a je nas tu dost. Kdyz
zacnu neco stahovat, tak ostatnim to nejede.
Existuje program nebo nejaky navod jak ridit rychlost pristupu meho PC do
internetu??
Muj PC ma WIN98 a nas server ma LINUXe (nemam do nej vubec zadnej
administratorskej pristup)

Getright a jemu podobne programy nemuzu vyuzivat protoze to na nasem Proxy
serveru, nevim proc, proste nechodi.(GetRight nastavit umim - na jine siti
mi chodi OK ale u nas je asi spatne nastavenej proxy :-[ a to ja
espravim  ) Takze sem odkazanej na stahovani primo skrze internet explorer.

Diky za odpoved nebo za radu.