Opera 5.0 a ISO-8859-2

Martin Koníček martin.konicek at atlas.cz
Wed Jan 3 20:55:15 CET 2001

Dobry den.

Problem jak resit kodovani win-1250 jsem popisoval na namodro a jak vidim,
tak vam to jde. A ted je podle vas problem s tim ISO. Tak ten jsem taky
vyresil a jeste lepe nez v Exploreru, udelal jsem totiz autodetekci, takze
kdyz nekdo spatne zada ve strance kodovani, tak to opravi. Spravne kodovani
se vam zobrazi i v pripade, ze ho uzivatel vubec nenapsal, mam tu totiz
soft, ktery mi konvertuje iso do win-1250, ale jen ceske znaky.

Jsem autorem filtru na kodovani a soft najdete na adrese
www.proxomitron.zde.cz , zatim si budete muset updatovat filtry, ale uz tam
mozna bude beta 3, ktera ma uz filtry v instalaci. Soft funguje jako proxy
server a umi toho mnohem vic. Mimo jine jsem mel stejny problem a reknu vam,
nyni ctu stranky www.root.cz bez problemu. Vse se proste prekoduje on-line a
nepoznate ani zpomaleni.

Mimochodem jeste pracuji na opraveni problemu, ze v kodovani iso se
pouzivaji znaky C R pro kodovani diakretiky a jelikoz to nekdo pise spatne,
takze to napise takhle a nepise &copy, tak to taky budu resit, ale je to
chyba webmastera a na kodovani se to nevztahuje.

Vyhoda u kodovani iso je ta, ze se od win lisi pouze v 6ti znacich, coz
urcite potesi, zbyle znaky zustavaji beze zmen.

Jan Havlicek <havlicek at vse.cz> píše v diskusním
příspěvku:3A4C45AA.E037712 at vse.cz...