IP adresa

Jan Kulveit kulveit at altavista.net
Wed Jan 17 13:10:29 CET 2001

Uzivatelum Woken lze doprucit net.demon - je to program unixovych kvalit,
obcas i pohodlnejsi. Zahrnuje ping, nsloookup, dig, whois, traceroute,
ntpdate, winsock info, ident server & query, a par dalsich veci, velikost
200kb, nepotrebuje zadne knihovny, neobtezuje grafikou (pouziva wincrt)
a je zadarmo. Ke stazeni (doufam) nekde na webu.

Honza Kulveit