DNS a reverzni DNS

Jan Tichy jan.tichy at webbie.cz
Sat Jan 20 12:12:41 CET 2001

> NIC to vcera rano prepsal a nektere servery to zaregistrovaly, ale nektere
> porad tvrdi, ze moje domena ma to stare primarni DNS.

DNS zaznamy maji expiracni dobu, po kterou je lze cachovat
na pomocnych serverech, takze v nekterych castech Internetu
jsou jeste cachovane Vase stare zaznamy, a to az do
uplynuti te expirace. Jeji delka zavisi na gustu spravce,
nejcasteji jsem videl tak kolem 1 tydne, kterazto hodnota
dostacuje pro bezny provoz domeny, aby nebyl autoritativni
server tak zahlcovan.

Pred planovanyma zmenama se ale doporucuje tuto hodnotu
snizit na minimum. Coz jste ale zrejme neudelal. Proto
nyni budete muset pockat, nez expiruji vsechny zaznamy
na vsech pomocnych serverech. Neni ale bohuzel zadny zpusob,
jak to v tuto chvili urychlit, nezbyva nez se obrnit
trpelivosti a vyckat lepsich zitrku ...

JT

  Jan Tichy

  e-mail: jan.tichy at webbie.cz