dve domeny na jednom pocitaci

Jan Povolny povolnyj at quick.cz
Mon Jan 22 19:13:36 CET 2001

> PS: Provozuji 4 domeny na jednom pocitaci, z toho dve na jedno IP.
> ABSOLUTNE nezalezi na poctu pocitacu. Do DNSky nacpete hafo domen a kdby
> mela kazda bezet na jednom pocitaci....:-)

*** jasne, trochu jsem se zamyslel, a taky mi to doslo. Jeste to nemam
otestovane, ale normalne jsem udelal v DNS dalsi domenu, rozjel virtualni
sitovku s dalsim verejnym IP a udelal A zaznam pro tohle IP.

Myslim, ze by to melo fungovat OK. Apache to zvladne pres virtualni servery
take.

S pozdravem
Jan Povolny