dve domeny na jednom pocitaci

Jan Povolny povolnyj at quick.cz
Wed Jan 24 10:12:57 CET 2001

Dobry den,

Panu Ruzickovi jste odpovedel toto:

>Mimochodem, vami zmineny pozadavek na moznost odvolavat se na pocitac
>jednak jeho "host" jmenem, jednak primo jmenem domeny lze naplnit take
>takto (alespon doufam):
>
> podunk.xx.      IN      NS      ns1
>                 IN      NS      ns2
>                 IN      A       1.2.3.4
> mary            IN      CNAME   podunk.xx.
>
> Pak si pochopitelne vystacite pouze s jednim PTR zaznamem.

*** Toto jsem presne provedl, nicmene jelikoz jsem si u sve domeny nechal na
NICu zapsat primary DNS ve tvaru host.domena.cz, napsal jsem radek NS ve
tvaru host.domena.cz. Potom tento radek NS ukazoval na CNAME, coz je pry
nepripustne. Jelikoz uz se mi nechce otravovat NIC s prepisovanim zaznamu
(delal jsem to v posledni dobe casto :-), tak jsem to vyresil pomoci vyse
zminenych dvou A zaznamu.

Alespon docasne.

S pozdravem
Jan Povolny